CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 22, 2009

Tensen

Emmm aku sedih.
Hari Selasa aku msg dia.
Tanya.
Nape?
Dia juz reply ' Abg Tension'.
Salah aku ke? Sampai tak leh msg.
Aku ni bukan ke temapt dia menghilangkan tension manja-manja bercerita apa sahaja.
Bukan ke aku ni bestfriend dia.
If aku semua nak kongsi ngan dia.
Gembira sedih TENSION monyok semuala.
Dia tka msg aku tak pe tapi jangan bila aku tengok msg dia ade lak bermsg ngan pompuan lain.
Tu memang buat aku hangin.
Pernah jadi camtu.
Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Sejak dari tu aku memang tak caya dah.
Kata sedara tapi bleh plak berbalas msg cam sial.
Made my blood go upstair.
Bleh plak bercerita yang bukan-bukan.
Dan hari tu terkantoi. tapi aku diam je.
Aku nak kumpul.
Or mungkin dah tiba masa aku buka hati untuk orang lain.
Entahla....
Sampai aku dah terpikir tahap tu dah.
Dia dah bosan ngan aku ke?
Ingat aku tak TENSION ke?

0 comments: