CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, March 3, 2009

Mengomel sendirian

Sejak akhir-akhir ni banyak yang aku pikir.

Nampak je aku ni  cam ganas (org yg tak kenal aku musti kata lagu. Tapi bile dah kenal lain lak yg depa kata) eh nape tetiba aku taip ni.
tu lah pala hotak aku dah weng kot. Mungkin aku boleh ajdi gile sikit masa lagi.
Antara perkara yang aku dok pikir.

I
Dia
Beliau ni lah yang memang sangat-sangat memberikan kesan yang mendalam terhadap kehidupan aku sekarang. Aku dibenci dengan tiba-tiba tanpa sebab. Dan aku sendiri  tak tau sebab yang pasti. Kerana dia lumpuh segala kehidupan aku yang sempurna. Kerana dia aku membenci diri aku. Semua kerana dia. Sekarang aku rasa sunyi sangat walau hakikatnye sungguh meriah hidup ini.
Entah aku benci diri aku aku benci. If aku ade banyak duit dah lama aku larikkan diri ke benua lain. I wish I have.

II
Aku sangat sayang ibu dan ayahanda aku tapi aku selalu sakitkan hati mereka walau aku tak sengaja. Selalu aku tak sengaja lepas kejadian aku jadi sedih tapi I cant help myself. Tak tau nape. Ibu ayahanda akak minta ampun. Akak sayang sangat ibu ngan ayahanda. Aku harapa aku dapat jaga mereka sehingga akhir hayat.

III
Memikirkan nasib aku di masa hadapan. Dapat tak aku kerja. Tensennye. BENCIKKKKKKK. Eiiiiiiiiiii

Walau aku tahu semua yang berlaku ade hikmahnye tapi aku tak sabar nak tunggu masa itu samapai. Aku percaya akan tiba jua tapi tak tau bile.

0 comments: