CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, March 18, 2009

Impian

Hancur hati aku bile baca sms tadi. Mungkin itulah sebab yang sebenar dia 'ceraikan'  aku.
Sedey sangat. Napelah aku terlalu menyayangi dia. Bodohnye aku nii. Napelah aku ni blaja
tinggi-tinggi tapi fail bab ni. Segala impian segalanya ada dia. Hanya dia. Siapa yang kenal aku
tau la aku ni macammana. Aku tak pernah ada orang lain selain dia. Tengok lelaki lain pun aku
tak nak kecuali time saje je nak nyakat dia. Layan sms lelaki yang minat aku lagila tak. Kecuali budak kelas aku je. If ada yang nak masuk jarum aku dah sound awal-awal aku dah de dia. Hanya dia yang memenuhi hati aku. Takde tempat untuk orang lain. Kalau nak kawan no hal lebih-lebih aku tak nak. Aku hanya nak dia je. Hanya dia. Semuanya ada dia. Impian aku hanya dia. Masa tua aku pun dia dan anak-anak kami. 2 lelaki 2 perempuan. Semuanya dia. ..................................................................................................................................................................

0 comments: