CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 19, 2009

Peha Ayam

Camner nak bentukkan peha aku yang tak terbentuk ni. Dari kecik lagi aku dah chubby. Tapi masa aku masuk sekolah asrama aku mengecik kiranye dapat berat ideal la. Masa tu aku memang aktif la. Tapi pas SPM berat aku naik balik samapi la la ni tak leh turun turun. Kalau tak makan nasi mungkin boleh sebab Mek tu berjaya je kurus. Tapi aku selalunye hangat-hangat taih ayam je. cam diet yo yo ooo sebab tu tak jadi. Aku ngaku aku tak kuatla nak menahan diri. Ishhh pe nak jadila. aritu aku dah cari kat youtube exercise untuk perut n bontot. Ni untuk peha plak. Tapi skang memalam aku sapu losyen halia ngan minum teh hijau. Tapi tak nampak pun perubahan. Muahahaha. Pe kaitan tajuk ngan yang aku bebelkan ini ialah aku nka cakap yang peha aku pun dah cam peha ayam. Uiksss



0 comments: