CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 16, 2009

1st Tag

Aku dipaksa membuat tag oleh agent sesat. Hahaha walaupun aku tak berapa betul lagi demi untuk memenuhi 'napsu' tag kawanku itu. Nah June! Penat tau june aku cari folder no 6 gambar no 6. Tapi yang pasti aku takkan tag sesiapa.

The challenge is:

Go to your photos folder in your computer.

Go to the 6th folder of photos.

Go to the sixth picture in that folder.
Put the picture on your blog and description of it.
Invite six friends to join the challenge.
Link them in your blog and let them know they have been challenged.

This challenge has been asked by GOGOZOOL



Folder yang bertuah tu adalah folder artis. Fuhhh lega. Sibbaik bukan gambar aku yang comel ini. Ayark jangan pengsan ye. Nama beliau ialah Kim Kardashian ( Keeping up with Kardashian). Aku sangat suke tengok dia sebab dia cantik, body pun fuyoooooo haha. Dia cam idola aku la untuk aku mendapat badan camtu. Badan dia memang superb la. Tapi Boobs dia fake. Auwwww Heeee tapi aku tak nak bontot tonggek itu ala-ala june gak. Oppsss sori babe. Walaupun Kim ni cakap cam ngada-ngada skit tapi aku tetap suke dia. Even walau dia tak pakai mekap pun okla. Dan antara 3 adik, dia yang paling cantik bagi akula. Lagi pe ek? Aku minat sangat la ngan Kim ni. 

June ok tak?
Kalau tak ok pun kata ok la ye.
Hahaha maklumla first time wat.




2 comments:

agent_sesat said...

ceeett...bontot aku gak jadi mangsa...baguih2...
^_^

teruskan usaha anda...pas nie aku slalu tag ko lagi...huhuhu

cikDi said...

Hehe
Alala june jangan marah ek.
Lap u my friend.