CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, August 19, 2008

Cuti seminggu


Best gile balik umah.
Sebulan aku tak balik sejak aku wat part time kat cc ni.
Sebab sabtu kena keje.
Penat gak.
Dan aku cuti ni aku dok lepak je.
Beshnyeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Durian

Tadi ibu beli durian 3 biji 28 hinggit.
Mahalkan.
1 biji tak masak sangat.
Lagi 2 biji memang syok habis.
Isi tebal dan manis.
Heaven gile makan durian.
Ade lagi balance esok leh la wat bubur durian.

Wednesday, June 18, 2008

Ishhhh

Menyampah tul aku.
Hari tu kata lain ni dah lain lak cite.
Hello lu dah ludah nak jilat balik ke?
Ishhh rimas tul aku.
Rasa nak tumbuk-tumbuk je.
Dush dush dush.
Nyampah tahap cipan la.
Pegi mam la.

Saturday, June 7, 2008

Aifa


Ni lah aifa.
Rindu plak kat dak tecik ni.
Masa sibuk nak masuk dalam bakul laundry acab.


Tengok dak tecik ni.


Comel sangat.
Jumpa life lagi la comel.
Rambut dia cam cokelet gelap.
Cantik babe.
Macam anak mat salleh.
Baru 3 tahun ni.
Kalau bercakap kalah nenek aku.
Hahaha

Rendang


Aku masak rendang ni hari ni.
Senang je bahan-bahan dia aku campak-campak jek.
Sume pun suke.
Ok lah tu.
Wafi sampai bertambah-tambah tu kira sedapla.
hehehe

Monday, June 2, 2008

Cokelet kek

Inilah rupa cokelet kek hari ni.
Aku ingat nak wat kek lain tapi shara nak kek cokelet gak.
Sibukla tolong aku.
Si Aifa pun sibuk gak.
Tak sempat bakar dah jilat sisa-sisa yang lekat kat mixer tu.
Comel sungguh.
Lupa nak amik gambar masa ni.

Sebenarnye aku letak dalam tempat bulat tapi jadi bentuk ni.
Hahahaha
Mungkin kertas yang aku letak tu jadikan dia cam ni.


Ni aku letak cokelet putih ngan stoberi.
Kesimpulannye sedap.
Sampai si Shara takut nak bagi kat umah sebelah.
Dia takut dia tak sempat makan lagi esok.


Monopoly


Inilah aktiviti aku tengahari ni.
(dalam kul 2 kot eh petang lah)
Aku Dah janji nak main monopoly ngan si shara.
Sian lak aku tengok dia.
Bukan main seronok dia.
Dah la memang masa tu ngah hujan lebat beserta kilat sambung-menyambung.
Aifa pun ngah tdo jadi aman la main.
Hehehe

Shara punya turn.



Ni harta aku.
Hahahaha


Ni harta shara.
Sama je banyaknye.
Perjanjiannye aku bankrup kira abis.
Hehehe...
Tapi lastnye shara nak wat hotel.
Dia wat je terus abis.
Sebab pastu gi wat kek cokelet.


Sunday, June 1, 2008

Kondom


Nampak tak kotak-kotak kondom di atas.
Memula tengok aku tak perasan.
Ngah belek-belek padan la makcik sebelah tu cam jeling aku.
Ropanye kondom.
Hahaha
Aku tertarik la ngan kotaknya yang berbunga-bunga itiew.
Menarik.
Hehehe
Tapi cam mahal skit la.
(tapi aku tak pernah beli tau)
Sebab kotak dia kot.
Rm 12.90 untuk 3 kondom.


Pizza Homemade


Adik sepupu aku suruh aku wat pizza.
Ni lah hasilnye.

Baru siap masak.
tak kuar oben lagi.


Hawaian chicken.
Hehehe...

Bebola sotong lebih cheese bedebah.

Huhuhu


Saturday, May 31, 2008

Makan lagi


Ni makan kat nandos plak.
Aku memang suke makan.
Lama gile tak makan sini.
Ni la starter aku.

Sup ngan pita pe erk nama dia.

Ni member akunye.
Wedges.


Quarter chickien.
Sib baik amik quarter kalau half matilah.
Hot plak tu.
Letak plak peri-peri tu aku campur flaming hot ngan garlic.
Pergh memang nangis.


Deset muffin cokolat kot.
Bersama ice lemon tea.
Siap minta tambah ais.